dietologie.cz|xml/rss|Text verze|Grafická verze|Tisk
Jak zhubnoutJak zhubnout1x Key1
Problém s váhou, tlustá stehna a polštářky na bokách pasuProblém s váhou, tlustá stehna a polštářky na bokách pasuAccessibility
Jak zhubnout
Kdy naposledy by se mělo jíst
Nebezpečné diety a zdraví škodlivé hubnutí
Dieta modelek je vhodná k pročištění těla, ne na hubnutí
Šestidenní dieta nevede ke změně stravovacích návyků
U rýžové diety hrozí jistý jo–jo efekt
Držení Dukanovy diety je vyčerpávající a svazující
Tukožroutská dieta zpomaluje metabolismu těla
Mléčná dieta vede k nesnesitelnému hladu a zpomalení metabolismu
Dlouhodobá Margitova dieta zvyšuje riziko zdravotních komplikací
Dělená strava není dieta, ale životní styl
Při 90ti denní rozlišovací dietě je hlad díky nevhodné skladbě potravin
U osmihodinové diety nejenže nezhubnete, ale dokonce přiberete!
Citronová dieta je jednostranná dieta, nic se nemá přehánět ani citróny :-)
Mrkvová dieta vede k poškození zdraví a jo–jo efektu!
Cviky při maďarské dietě, využití glykemického indexu
Celozrnná dieta vede k nadbytečnému příjmu energie
Striktní časy jídel u revoluční diety Venice A. Fultona jsou stresující
Proč hubnout jen 5 týdnů u pětifaktorové diety? Pět faktorů jo-jo efektu.
Co si dám k jídlu na firemní akci když mám pytlíkovou dietu?
Dieta baletek ubírá fyzickou a psychickou kondici a vede k anorexii
Jablečná dieta způsobuje kyselou stravu a pálení žáhy
Americká dieta je jednou z drastických redukčních diet
Salátová dieta je jednorázová a vede k jo-jo efektu
Paleolitická strava není dieta ale životní styl dle stylu pravěkého člověka
Jednostranná rajčatová dieta vede k jo-jo efektu
Jednorázová grapefruitová dieta vede k jo-jo efektu a pálení žáhy
Žlučníkový záchvat při vajíčkové dietě způsoben nadměrnou produkci žluči
Dieta fen šuej není redukční dieta ale filozofický směr způsobu života
Dieta 309 neodstraňuje příčinu zvýšené hmotnosti vede k jo-jo efektu
Zdravotní problémy z nedostatku živin u diety podle Jennifer Aniston
Při newyorské dietě bývá hlad, což vede ke zpomalení metabolismu.
Dieta Angeliny Jolie zpomaluje metabolismus kvůli hladu
Krátkodobá intervalová dieta vede k jo-jo efektu a zpomalení metabolismu
Breussova dieta není dieta na hubnutí, ale očistná kůra
Plážová dieta ochuzuje jídelníček – zakazuje potraviny s vysokým glykemickým indexem
Bramborová dieta nezaručuje pestrou stravu, hrozí hlad a jo-jo efekt
Jednostranná dieta Victorie Principal je hladovka – zpomalí se metabolismus
Cambrige diet má velmi nízky příjem energie cca 3000 kJ hrozí tak jo-jo efekt
Po krátkodobé banánové dietě je jistý jo-jo efekt a nechuť na banány
Při jednostranné jogurtové dietě určitě nezhubnete
Jednorázová proteinová dieta má nadbytek bílkovin a nedostatek sacharidů
Limonádová dieta je hladovka vede k bolesti hlavy, únavě a vyčerpaní
Bodová dieta nebere do úvahy skladbu stravy jen počítání bodů
Nízkosacharidová Atkinsonova dieta může způsobovat zácpu kvůli skladbě potravin
Obezitologické centrum
Cizrna na oběd při hubnutí, energetická hodnota
Kolik denně příjímat bílkovin tuku sacharidů kJ
Kolik kalorií příjímat za den
Kolik sacharidů za den při posilování
Potravinové doplňky
Kniha čtyřhodinové tělo – Timothy Ferriss
Jak udržet váhu a jíst zdravě
Čocka, fazole při redukci váhy
Pobyt, tábor, lázně pro redukci váhy
Dieta při denním a nočním směnném provozu
Zadržování vody v těle
Nízkosacharidová dieta
Speciální sacharidová dieta (SCD)
Metoda VacuPress
Neplnohodnotá a nevyvážená 90 ti denní rozlišovací dieta
Strava na zpevnění svalů
Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, redukční dieta
Re: Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, posilovací stroje
Hormonální léčba při dietě
Obezita a slinivka
Obezita u dětí
Bazální metabolismus
Vliv správného výběru svačiny na metabolismus
B12-milgamma a bazální metabolismus
Hladovění není dieta pro zdraví
Jak začít jíst po přísné dietě aby nedošlo na jo–jo efekt
Jo-jo efekt 1
Jo-jo efekt 2
Tvarování postavy
Vyvážená strava
Hýždě a bříško
Optimální váha
Diabetologická a obezitologická ambulance
Záchvatovité přejídání
Obézní dítě
Nepravidelná strava a nadváha
Velká nadváha BMI=38
Snížená funkce štítné žlázy, dietní režim
Dieta u hypofunkce štítné žlázy
Štítná žláza a nadváha
Anémie vitamínu B12 a nadváha
Artróza při nadváze, obezitě
Mám nadváhu, jak správně hubnout?
Redukce váhy je změna způsobu života
Dlouhodobá nadváha
Jak zhubnout přes břicho, cviky na břicho
Jak zhubnout – redukce hmotnosti
Jak zhubnout 5 kg
Jak zhubnout při antikoncepci
Jak zhubnout stehna, cviky na stehna
Jak zhubnout 14 kg a být štíhla
Jak zhubnout, špatná životospráva
Jak zhubnout do plavek, hubnutí do plavek
Jak zhubnout břicho, ploché břicho
Jak zhubnout boky a pas
Zhubněte jednou provždy – Antonie Mačingová
Zhubnout kila
Dietní plán jak zhubnout do léta
Hubnutí po těhotenství
Prášky na hubnutí, léky na hubnutí
Hubnutí po porodu
Hubnutí při kojení
Dieta při kojení, jídelníček při kojení
Cvičení při kojení, cviky při kojení
Dieta při kojení s dostatkem živin
Antikoncepce a nadváha
Hubnutí s antikoncepcí
Vedlejší účinky při antikoncepci Lindynette 20 – zadržování vody v těle
Hubnutí dieta, dieta na hubnutí
Bezlepková dieta u mentální anorexie, bulimie a hubnutí
Jídelníček po léčbě anorexie
Závislost na sladkém při hubnutí
Dieta po porodu, hubnutí po porodu
Dieta na hubnutí, zdravé hubnutí
Diety na hubnutí
Dietní jídla, dietní jídelníček, dietní recepty
Dietní recepty na hubnutí
Nechutenství k jídlu, možné příčiny a následky
Dietní oběd, dietní večeře
Rychlé hubnutí, jak rychle zhubnout
Správný jídelníček u diety
Dietní jídelníček, zdravý jídelníček
Dietní potraviny, dietní pokrmy
Jídelníček na hubnutí, zdravé hubnutí
Dietní jídelníček na hubnutí
Dietní úprava jídelníčku
Hubnutí jídelníček a metabolismus
Tukožroutská dieta, tukožroutská polévka
Redukční dieta a intolerance laktózy
Drastická dieta
Mléčná dieta, mléčný nesmysl
Mléčná jednodenní dieta
Přísná dieta a jojo efekt
Rychlá dieta je nesmysl
Cviky na celulitidu cvičte každý den
Celulitida jak na ni s dietou
/ Dietní, dietologická poradna / Jak zhubnout / Problém s váhou, tlustá stehna a polštářky na bokách pasu
Dotaz
Dobrý den, je mi 19 let, měřím 174 cm a vážím 77 kg. Nejvíc mě trápí má odporně , ten tuk se na nich jen otřásá a . Jelikož jsem na koleji, nudím se tu a na procházky se bojím chodit díky naší romské menšině. Když jsem doma, tak občas jezdím alespoň na orbitreku. Už jsem se naučila i hodně pít, vypiju zhruba 3l denně, jenomže čistou vodu nevypiju. Nejčastěji si ji míchám se šťávou. Mým největším zlozvykem je sladké, bez něj nevydržím :-( Prosím poraďte mi, jak se zbavit těch odporně a na :-( Děkuji Alice
Alice, Kostelec nad OrlicíOdpověd
Podle BMI kalkulačky (body mass index) máte mírnou nadváhu. Abyste se dostala do normy dle BMI, mohla byste mít o tři kilogramy méně. Pokud tedy budete chtít zhubnout, budete muset omezit příjem sladkého, sladkostí, cukrovinek, čokolád, oplatků a podobně. Sladkosti obsahují velké množství skrytého tuku (náplň v oplatcích, ale i v suchých sušenkách bez náplně je ukrytý tuk). Sama píšete o odporně a , a právě tuky přijaté potravou se na tyto partie do podkožních zásob nejvíce ukládají. Chuť na sladké můžete kompenzovat např. malým kouskem kvalitní čokolády, která obsahuje 50 % a více kakaa. Vhodné je také mít po ruce dostatek čerstvého ovoce, ale i sušeného ovoce, či různých oříšků (bez soli) a různých semínek (dýňová, slunečnicová). Ve stravě mějte dostatek bílkovin (netučné sýry, jogurty /spíše méně tučné, ne smetanové/), syrovátka, maso – kuřecí (bez kůže), krůtí, jezte hodně ryby – i 2 x týdně. Uzeniny jezte střídmě, a raději kupujte kvalitní šunku. Bílkoviny totiž slouží jako stavební materiál a v kombinaci s vhodným cvičením mohou vylepšit tvarovat postavu, tím že třepající a načechrané tukové polštáře nahradíte ve svalech (pevnějšími) bílkovinami. Doporučuji jíst vše, mléko, mléčné výrobky, maso, vejce, obiloviny, mlýnské a pekárenské výrobky, ovoce a dostatečné množství zeleniny. Pečivo a přílohy rozhodně ze stravy nevynechávejte, ale jezte těchto poživatin méně (místo obvyklé porce brambor si dáte polovinu, místo čtyř knedlíků si dáte jen dva a pod...). Tekutiny je vhodné pít neslazené (pitná voda, minerální vody, ředěné ovocné džusy, čaje. Tekutin se doporučuje pít za den 1,5–2 l, ale pokud vypijete 3 litry, je dobře, ale tekutiny by neměly být slazené. Dle Vaše zájmu Vám mohu doporučit jídelníček, který je vhodný pro ty, co chtějí zhubnout, ale přitom mají málo času a příležitostí si jídlo vařit a připravovat. Jídelníček má kód REDUKCE-9 a objednat si ho můžete na stránce s jídelníčky pro diety nebo stránce jídelníčků na míru. Další informace o správné stravě hubnutí tlustých stehen, o tom jak zhubnout, jak zhubnout stehna a cviky na stehna či tvarování postavy se dočtete na našich stránkách S pozdravem, pěkný den.
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz