Dotaz
Vážení, prosím, pokud je to ve Vašich silách, o radu, na jaké specializované pracoviště se obrátit. Potřebuju radu o dietě, mám poměrně vzácnou anomalii střev, takže nejde o banální poradu s dietologem. Můžete mi poradit na jaké dietologické pracoviště bych se měla obrátit? Děkuju Vám za laskavost
Radka, České Budějovice
Odpověd
Dobrý den, z Vašeho emailu nejí zcela jasné, o jakou chorobu se jedná, ale nejspíš bych se obrátila na Vašeho praktického lékaře, aby Vás odeslal na určité specializované pracoviště.
redakce serveru dietologie.cz