Dotaz
Zdravím, od června nastupuji zpět do školy po měsíčním domácím odpočinku. V důsledku podezření na Crohnovu chorobu a léčení zánětu střeva, držím dietu č.5 - Dietu s omezením zbytků. Chtěl bych se zeptat, jestli je v Brně nějaká možnost stravování, hlavně teplých jídel. Přes týden totiž pobývám na internátu, kde teplou dietní stravu nedostanu a nemám možnost si vařit. Pokud tedy víte o nějaké jídelně nebo nečem podobném, dejte prosím vědět. Předem děkuji
Pavel, Brno
Odpověd
Dobrý den, obávám se, že Vám nebudu moci poradit a vyřešit tento problém. O jídelnách, kde vaří dietní jídla nevíme, spíše by to chtělo zkusit obvolat jednotlivé jídelny a vývařovny v Brně v blízkosti Vašeho internátu a domluvit se konkrétně tam. S pozdravem
nutriční terapeutka redakce@dietologie.cz