Dotaz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli exsistují nějaké časopisy v oboru výživy a dietologie a jak se jmenují. Předem za vaši odpověď moc děkuji
Dáša, Kolín
Odpověd
Dobrý den, díky za dotaz Odborné časopisy na našem trhu můžete zakoupit, je jich docela spousta. Nejvíce čteme časopis DIAstyl a DIAživot určený pro diabetiky a nejen pro ně, dále Výživa a stravování určený především pro stravovací provozy a také jsem objevila nedávno nový časopis Dieta.
redakce serveru dietologie.cz