Dotaz
Dobrý večer, moc děkuji za kontakt. Mohla bych se jestě optat? Nevíte jak je to v Thomayerově nemocnici s poplatkama? Ptám se jen proto abych vědela kolik si mám připravit financí za vyšetření a konzultace. Pokud znáte odpověd budu moc vděčná za váš e-mail. S díky
Kazrei, Praha
Odpověd
Vážená paní, jak je to s poplatky, nevím, doporučuji Vám zavolat si do Thomayerovy nemocnice a zeptat se. Děkuji.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz