Dotaz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kde bych mohla sehnat knihu Dietní systém pro nemocnice.
Michaela, Velké Meziříčí
Odpověd
Dobrý den, dietní systém pro nemocnice je vydán zatím jen jeden od Doberského. Od té doby nebylo nové vydání dietního systému. Každé nemocniční zařízení vlastní dietní systém. Zkuste se informovat u nutričních terapeutek v nemocnicích ve stravovacím provozu.
redakce serveru dietologie.cz