Dotaz
Dobrý den, provozujeme rekondiční studio pro ženy a potřebovali bychom se vzdělávat v oblasti dietologie jako součást naší nabídky zákazníkům. Dokážete mi poradit, zda existují nějaké semináře, či jsou odborníci, kteří by nám v této oblasti pomohli? Děkuji Vám
Tomáš, Brno
Odpověd
Dobrý den, zkuste se podívat na stránky http://www.cskb.cz/ Možná tam budou nějaké školící akce. Nebo školení a plán školení na další rok by měl být podrobně rozdělen na stránkách Národního centra vzdělávání v Brně, Vinařská ul, dříve to byl tzv. "doškolovák" IDVPZ. Asociace sester nám také nabízí postupně nějaké vzdělávací akce.
redakce serveru dietologie.cz