Dotaz
Dobrý den, měla bych k vám několik dotazů a byla bych velmi ráda, kdybyste mi mohli poradit. Zajímalo by mne, zda-li existuje nějaký program do počítače na sestavování diet včetně norem a kde se dá koupit. Dále by mne zajímalo, kde všude probíhají semináře, popř. školení ohledně diet č. 4, č. 9 a zda je mohu absolvovat.
Šárka, Most
Odpověd
Dobrý den, program, který by Vás zajímal mají např zdravotnická zařízení, kde se připravuje strava např. pro pacienty v nemocnicích nebo léčebnách. Takové programy však nejsou nikde k dispozici. Druhý dotaz, který se týká seminářů - semináře jsou pořádány pro zdravotnický personál, ale zkuste se informovat na doškolovacím centru v Brně na adrese http://www.nconzo.cz/
redakce serveru dietologie.cz