Dotaz
Dobrý den, našla jsem odkazy na vaše stránky a byla bych moc ráda kdyby jste mi odpovědela na par dotazků :) jsem z toho už unavena tak moc prosim o radu. Je mi 27 let. Mam 3 měsíční miminko. kojím. Měřím 162 cm a moment. važím 79 kg... Před těhotenstvím jsem vážila 65–68 kg a skoro každý den jsem cvičila. Chtěla jsem se zeptat k jakému dr. musím jít aby mi změřil množství tuku, svalové hmoty v těle? Jaky doktor by mi sestavil jídelníček nebo alespoň doporucil co mám jíst a co ne, dle naměřených hodnot? Cvičení pro mě neni problem ale říkam si co budu dělat až budu stará a nebudu moct cvičit tak se ze mě stane koule? Snažím se jíst každé 3 hodiny – k snídani sladké, pak svačinka jogurt, oběd, svačina sýr nebo ovoce a pak spíš jen mléčné výrobky. Momentálně kojím a ujíždím na mléce. Moc prosím o radu a moc děkuji předem.
Kazrei, Praha
Odpověd
Vážená paní, doporučuji Vám obrátit se na oddělení léčebné výživy ve Fakultní Thomayerově nemocnici v Praze. Je nutné se tam předem objednat. adresa: Fakultní Thomayerova nemocnice Vídeňská 880; Praha 4 - Krč 140 00, spojení: metro C stanice Kačerov a dále od metra autobus stanice Nemocnice Krč tel.: 261 081 111 centrála odd. léčebné výživy: 261 083 516. Doporučuji vám vzít s sebou svůj jídelníček (jaký druh jídla jste kdy jedla a množství). Na našich stránkách také nabízíme jídelníčky na redukci váhy či ukázkový dietní redukční jídelníček nebo recepty při redukci váhy. Děkuji za Váš dotaz a těším se na Vaše další případné dotazy nebo připomínky.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz